Szukasz sposobu na usprawnienie obsługi klientów?
Nasze rozwiązania IVR to idealne rozwiązanie, które pomaga zautomatyzować obsługę odpowiedzi i/lub przyjmowania zgłoszeń, przez telefon.
Oferujemy:
Zmagasz się z dużą liczbą połączeń na infolinii?
Nasze rozwiązania IVR pomogą Ci zoptymalizować proces obsługi klienta.
Dzięki IVR:
Zautomatyzujesz obsługę prostych zapytań
Skrócisz czas oczekiwania klientów
Zwiększysz dostępność swojej firmy
Dzięki naszym rozwiązaniom:
Twoi klienci będą mogli uzyskać informacje o każdej porze dnia i nocy
Zmniejszysz liczbę błędów wynikających z czynnika ludzkiego
Zwiększysz efektywność pracy swoich pracowników
Słowa kluczowe: IVR, interaktywne menu głosowe, automatyzacja, obsługa klienta, infolinia
W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityka Cookies
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
„Pragniemy poinformować, iż używamy plików cookies do zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plikóc cookies, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Pełne informację dot. wykorzystywania cookies jak i instrukcję znajdują się (…) https://gielda-zlecen.com.pl/polityka-cookies/